اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۹۹۷۳
نقل و انتقالات پرسپولیس| سامان فلاح می‌خواهد پرسپولیسی شود
سامان فلاح، مدافع تیم ملی امید علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس دارد.
۱۴:۱۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

یکی از ستاره‌های یکی دو فصل اخیر لیگ برتر که حسابی درخشیده، سامان فلاح است. فلاح ۲۲ ساله است که سال گذشته با وجود داشتن پیشنهادات داخلی و خارجی در پیکان ماند. با این حال به نظر می‌رسد باشگاه پیکان در این پنجره نقل و انتقالاتی می‌خواهد تک‌ستاره تیمش را بفروشد و درآمد خوبی از فروش فلاح به‌دست بیاورد.

آن‌طور که اعلام شد مبلغ رضایتنامه فلاح چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد است و باشگاه پیکان قصد ندارد با کمتر از این مبلغ سامان را بفروشد.

تنها تیمی که حاضر است پول رضایتنامه فلاح را پرداخت کند سپاهان است و به غیر از این تیم سایر باشگاه‌ها اقدامی برای جذب فلاح انجام نداده‌اند. با وجود پیشنهاد خوب و نقد سپاهان، این بازیکن علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس دارد و به گفته نزدیکان این بازیکن، فلاح به‌شدت پرسپولیسی است و خیلی دلش می‌خواهد در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی الگوی فوتبالی‌اش بازی کند.

با وجود علاقه زیاد فلاح به بازی در پرسپولیس، این باشگاه هیچ پیشنهادی به پیکان برای جذب این بازیکن نداده و به نظر می‌رسد رفتن سامان به این تیم در این تابستان بعید خواهد بود. گفته می‌شود یکی از دلایلی که مدافع تیم ملی امید هنوز به سپاهانی‌ها جواب قطعی برای حضور در تیمشان نداده هم همین موضوع است.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین